Producenci
Promocje
PÓŁBUTY HIGO 560 CZARNE
PÓŁBUTY HIGO 560 CZARNE
179,99 zł 119,99 zł
para
BOTKI EDEO 1494 CZARNE
BOTKI EDEO 1494 CZARNE
319,99 zł 199,99 zł
para
SANDAŁKI  4330 BIAŁO-ZŁOTE
SANDAŁKI 4330 BIAŁO-ZŁOTE
159,99 zł 99,99 zł
szt.
PÓŁBUTY ABIS 4025 BRĄZ
PÓŁBUTY ABIS 4025 BRĄZ
179,99 zł 149,99 zł
para
PÓŁBUTY ŚLUBNE HIGO 614 BIAŁE
PÓŁBUTY ŚLUBNE HIGO 614 BIAŁE
129,99 zł 99,99 zł
para
TOREBKA DAMSKA CZARNA
TOREBKA DAMSKA CZARNA
139,99 zł 79,99 zł
szt.
PÓŁBUTY VICES  MXC6265 CAMEL
PÓŁBUTY VICES MXC6265 CAMEL
99,99 zł 59,99 zł
para
MOKASYNY HIGO 01 CZARNE
MOKASYNY HIGO 01 CZARNE
149,99 zł 99,99 zł
para
CZÓŁENKA BORDO HIGO 615
CZÓŁENKA BORDO HIGO 615
189,99 zł 139,99 zł
szt.
BOTKI  HIGO 1190 CZARNE SKÓRZANE OCIEPLANE
BOTKI HIGO 1190 CZARNE SKÓRZANE OCIEPLANE
319,99 zł 279,99 zł
szt.
PÓŁBUTY ZIMA ABIS 4024
PÓŁBUTY ZIMA ABIS 4024
209,99 zł 189,99 zł
para
BALERINKI MELISSA 32207/01276 LIGHT PINK
BALERINKI MELISSA 32207/01276 LIGHT PINK
369,99 zł 219,99 zł
szt.
Facebook
Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE I ZWROTY

 

Reklamacja i gwarancja

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub popsuje się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki gwarancji są określone w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymasz wraz z towarem.

Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, dołącz do zwracanego produktu gwarancję oraz wypełniony formularz zwrotu

 

Zwrot produktu – gwarantowane 10 dni na zwrot

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", masz prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli spełnisz poniższe warunki:

 

  • produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony,
  • do zwracanego produktu dołączona jest gwarancja oraz wypełniony formularz zwrotu

W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.

W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujesz cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru wraz z kosztami przesyłki.

Zastrzegamy sobie prawo do nie przyjmowania kolejnych zamówień od Kupującego, jeśli Kupujący odstępuje od umowy bez podania uzasadnionej przyczyny.

 

Bezpieczna dostawa

Oferujemy Ci także możliwość bezpiecznej dostawy towaru.

Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.

Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Jednocześnie w takiej sytuacji napisz do nas.

Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Wymiana sprzętu na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.

Chcemy zapewnić Tobie, jako Kupującemu maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Naszym celem jest Twoje zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl