Producenci
Promocje
PÓŁBUTY HIGO 1692 BEŻOWO-CZARNE
PÓŁBUTY HIGO 1692 BEŻOWO-CZARNE
219,99 zł 159,99 zł
szt.
PÓŁBUTY DAMSKIE BEŻ 1773
PÓŁBUTY DAMSKIE BEŻ 1773
179,99 zł 99,99 zł
szt.
PÓŁBUTY HIGO 1256 POPIEL
PÓŁBUTY HIGO 1256 POPIEL
219,99 zł 139,99 zł
szt.
SZPILKI ŚLUBNE HIGO S11BIAŁE
SZPILKI ŚLUBNE HIGO S11BIAŁE
199,99 zł 129,99 zł
para
BOTKI  HIGO 1162 POPIEL SKÓRZANE OCIEPLANE
BOTKI HIGO 1162 POPIEL SKÓRZANE OCIEPLANE
339,99 zł 279,99 zł
szt.
SANDAŁKI  4330 BIAŁO-ZŁOTE
SANDAŁKI 4330 BIAŁO-ZŁOTE
159,99 zł 99,99 zł
szt.
PÓŁBUTY LATO HIGO 930 CZARNO-ZŁOTE
PÓŁBUTY LATO HIGO 930 CZARNO-ZŁOTE
169,99 zł 109,99 zł
szt.
SZPILKI ŚLUBNE 547 BIAŁE
SZPILKI ŚLUBNE 547 BIAŁE
169,99 zł 99,99 zł
para
SANDAŁKI  4255 CZARNE
SANDAŁKI 4255 CZARNE
179,99 zł 129,99 zł
szt.
WYPRZEDAŻ PÓŁBUTY/CZÓŁENKA HIGO 745
WYPRZEDAŻ PÓŁBUTY/CZÓŁENKA HIGO 745
199,99 zł 119,99 zł
szt.
BALERINKI MELISSA 31890/52897 MILKY BEIGE/BLACK
BALERINKI MELISSA 31890/52897 MILKY BEIGE/BLACK
329,99 zł 249,99 zł
szt.
SZPILKI ŚLUBNE HIGO 547 BIAŁE
SZPILKI ŚLUBNE HIGO 547 BIAŁE
169,99 zł 89,99 zł
para
Facebook
Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE I ZWROTY

 

Reklamacja i gwarancja

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub popsuje się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki gwarancji są określone w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymasz wraz z towarem.

Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, dołącz do zwracanego produktu gwarancję oraz wypełniony formularz zwrotu

 

Zwrot produktu – gwarantowane 10 dni na zwrot

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", masz prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli spełnisz poniższe warunki:

 

  • produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony,
  • do zwracanego produktu dołączona jest gwarancja oraz wypełniony formularz zwrotu

W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.

W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujesz cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru wraz z kosztami przesyłki.

Zastrzegamy sobie prawo do nie przyjmowania kolejnych zamówień od Kupującego, jeśli Kupujący odstępuje od umowy bez podania uzasadnionej przyczyny.

 

Bezpieczna dostawa

Oferujemy Ci także możliwość bezpiecznej dostawy towaru.

Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.

Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Jednocześnie w takiej sytuacji napisz do nas.

Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Wymiana sprzętu na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.

Chcemy zapewnić Tobie, jako Kupującemu maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Naszym celem jest Twoje zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl