Producenci
Promocje
CZÓŁENKA SZPILKI 6707 CZARNE
CZÓŁENKA SZPILKI 6707 CZARNE
229,99 zł 169,99 zł
para
PÓŁBUTY ABIS 1840-923
PÓŁBUTY ABIS 1840-923
189,99 zł 119,99 zł
para
CZÓŁENKA SZPILKI SALA 1504 GRANAT (509)
CZÓŁENKA SZPILKI SALA 1504 GRANAT (509)
279,99 zł 239,99 zł
para
CZÓŁENKA SALA 1820 CZARNE
CZÓŁENKA SALA 1820 CZARNE
259,99 zł 229,99 zł
para
PÓŁBUTY HIGO 03 CZARNE
PÓŁBUTY HIGO 03 CZARNE
179,99 zł 99,99 zł
para
ADIDASY  VICES NB-017 CZARNY
ADIDASY VICES NB-017 CZARNY
59,99 zł 39,99 zł
szt.
PÓŁBUTY HIGO 030 GRANAT
PÓŁBUTY HIGO 030 GRANAT
199,99 zł 139,99 zł
szt.
CZÓŁENKA SZPILKI SALA 1504 CZARNE (107)
CZÓŁENKA SZPILKI SALA 1504 CZARNE (107)
259,99 zł 229,99 zł
para
PÓŁBUTY HIGO 030 BORDO
PÓŁBUTY HIGO 030 BORDO
199,99 zł 139,99 zł
szt.
SANDAŁKI  4255 CZARNE
SANDAŁKI 4255 CZARNE
179,99 zł 139,99 zł
szt.
CZÓŁENKA SZPILKI SALA 1504 CZARNE (497)
CZÓŁENKA SZPILKI SALA 1504 CZARNE (497)
279,99 zł 229,99 zł
para
PÓŁBUTY OXFORDY HIGO 897 CZARNE
PÓŁBUTY OXFORDY HIGO 897 CZARNE
199,99 zł 149,99 zł
szt.
Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE I ZWROTY

 

Reklamacja i gwarancja

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub popsuje się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki gwarancji są określone w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymasz wraz z towarem.

Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, dołącz do zwracanego produktu gwarancję oraz wypełniony formularz zwrotu

 

Zwrot produktu – gwarantowane 10 dni na zwrot

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", masz prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli spełnisz poniższe warunki:

 

  • produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony,
  • do zwracanego produktu dołączona jest gwarancja oraz wypełniony formularz zwrotu

W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.

W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujesz cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru wraz z kosztami przesyłki.

Zastrzegamy sobie prawo do nie przyjmowania kolejnych zamówień od Kupującego, jeśli Kupujący odstępuje od umowy bez podania uzasadnionej przyczyny.

 

Bezpieczna dostawa

Oferujemy Ci także możliwość bezpiecznej dostawy towaru.

Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.

Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Jednocześnie w takiej sytuacji napisz do nas.

Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Wymiana sprzętu na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.

Chcemy zapewnić Tobie, jako Kupującemu maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Naszym celem jest Twoje zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl